Cape Town with our lovely family

4 februari 2020 - Cape Town, Zuid-Afrika

Zondag

Jaaa, daar is dan eindelijk mijn eerste verslag vanuit Zuid Afrika. We zijn zo druk geweest met veel te veel leuke dingen, dat we nog geen rustmomentje hebben gehad waarin ik de thuisblijvers op de hoogte kon houden. Bij deze!

Zondag zijn we vroeg opgestaan om op weg te gaan naar Schiphol. Ria (Peters moeder) heeft Peet en mij opgehaald waarna we Jan hebben opgepikt in Hillegom zijn afgezet bij Schiphol. Uiteraard heb ik een plaspauze gehouden in Hillegom en handige Harry die ik ben, heb ik mijn telefoon laten liggen in Hillegom. Bij deze dus een dankwoord aan Lieke en Ewoud voor hun tripje naar Schiphol en het afleveren van mijn telefoon!

Na een prima, maar lange vlucht van 11,5 uur, kwamen we rond 22.45 uur aan op Capetown. Jan kreeg van de captain nog een mooie opmerking mee 'keep that smile and you have a lovely holiday!' Dat zegt genoeg, wij waren heel blij om de familie eindelijk weer te zien. Op het vliegveld zagen wij Gloria en haar man Peter al snel staan. Even zwaaien en door om onze koffers op te halen. Daarna konden we elkaar écht begroeten.

Met elkaar hebben we de huurauto geregeld. Peter durfde het aan en ging door de mist de linkerkant van de weg op, op weg naar Gloria en Peter B.

Bij Gloria en Peter B. was Tyrone al aanwezig om Rianne op te halen. Christiane overnacht bij Gloria en Peter B. dus voor nu namen we afscheid van haar. Tyrone reed voor ons om de weg te laten zien richting Patsy en Henry waar Jan, Peter en ik slapen. Rianne verblijft bij Tyrone en Melanie en hun twee dochters. Super fijn dat we allemaal bij familie kunnen verblijven en wat een warm ontvangst!!