Voorbereidingen

26 januari 2020 - Lisse, Nederland

Nog één week! Volgende week zitten we op dit tijdstip in het vliegtuig en zijn we onderweg naar Kaapstad.

Wat een bijzondere reis hebben wij voor de boeg. Peter en ik reizen deze keer niet met zijn tweeën, maar met mijn vader Jan, zijn nicht Christiane en mijn zus Rianne (haar vriend Robert is voor zaken in Zuid Afrika en zal bij gedeeltes van onze reis aansluiten)

In Kaapstad ontmoeten wij Goemans familieleden en zij zijn zo gastvrij dat we daar ook mogen logeren. De afgelopen dagen hebben we via Whatsapp al veel lieve berichtjes met leuke tips voor onze tijd in Kaapstad ontvangen. Kijk er erg naar uit om iedereen (weer) te ontmoeten.

Vervolgens reizen we naar Houw Hoek waar we getuige mogen zijn van de bruiloft van mijn nichtje Ali en haar Tom en zullen we ook hun dochtertje Charlotte voor het eerst zien. Ali heeft een aantal jaar bij Christiane in Leiden gewoond en in die tijd zijn wij veel met elkaar opgetrokken. In Leiden heeft zij Tom ontmoet. Hij komt uit Australië en hier wonen zij nu samen. Op de bruiloft komen dus gasten van over de hele wereld, super bijzonder om iedereen te ontmoeten. De bruiloft duurt meerdere dagen, waarbij we met elkaar leuke dingen gaan doen (wijnen, wijnen, wijnen)!

Na deze dagen gaan we met z'n vijfjes in een huurauto de Gardenroute rijden. Een mooie kustroute waar genoeg te zien en te doen is onderweg. We rijden van Kaapstad naar Port Elizabeth en vanuit daar vliegt Rian (helaas) naar huis en gaan Jan, Chris, Peet en ik door naar Johannesburg. Vanuit hier rijden wij de Panoramaroute, waar een aantal fantastische uitzichtpunten op ons wachten zoals Gods Window. Deze afbeelding is de afgelopen weken de achtergrond van mijn pc op werk, kan niet wachten om dit eindelijk in het echt te zien.

De Panoramaroute brengt ons bij het Krugerpark. Hier gaan wij op jacht naar de Big Five! Ik hoop dat wij tijdens de safari's het geluk hebben om veel van het bijzondere Afrikaanse dierenrijk te spotten!

Het Krugerpark is de eindbestemming van onze rondreis. Peter en ik zullen na 4 dagen safari richting Johannesburg rijden voor onze vlucht naar huis. Jan en Chris blijven nog iets langer in het Krugerpark.

Nu de laatste dingen regelen, werk afronden, spullen pakken en op naar volgende week zondag, 2 februari, de start van onze rondreis door Zuid Afrika!

It's really gonna happen!

Gods Window

1. Toos Hermans:
    HEEL VEEL PLEZIER
  2. Mieke:
    28 januari 2020
    Leuk om jullie reis "op de voet" te kunnen volgen.
    Ik wens jullie een geweldige reis en doe natuurlijk ook de hartelijke groeten aan onze Zuid-Afrikaanse familie.
  3. Jan stevens:
    28 januari 2020
    Heel veel plezier en veel bijzondere ervaringen toegewenst
  4. Rick vdP:
    28 januari 2020
    Dit wordt absoluut onvergetelijk!!! Geniet ze daar en ik lees gezellig mee!
  5. Ad en Jac:
    28 januari 2020
    Wij kijken er naar uit om te lezen wat jullie allemaal beleven en wensen jullie " the trip of a lifetime"
  6. Ria Grimbergen:
    29 januari 2020
    Dat gaat een geweldige ervaring worden! Veel mooie herinneringen maken.Heel veel plezier.
  7. Kitty:
    29 januari 2020
    Wat een geweldig reisplan en wat bijzonder om dit met elkaar te kunnen beleven. Heel veel plezier!
  8. Henny - Victor:
    Lieve familie,
    een zeer goede vlucht - super mooie tijd - doe " the family " de groetjes - kom gezond weer terug.
    Henny - Victor
  9. Sperry:
    1 februari 2020
    Heel veel plezier in het wonderschone South Africa!!
  10. Sjaak Lammers:
    1 februari 2020
    Heel veel plezier, en geniet van deze bijzondere mooie reis.
  11. Carlijne:
    1 februari 2020
    Wow! Wat bijzonder dat jullie deze reis met elkaar gaan maken. Geniet samen van alles!
  12. John & Marry:
    “Save✈️Travels” en geniet😉
  13. Jan Oosterveen:
    2 februari 2020
    Allemaal een prettige tijd toegewenst in Zuid Afrika met sightseeing, een bruiloft en rondreizen. Wat wil je nog meer? 👍🇿🇦
  14. Trudy Smit:
    2 februari 2020
    Wij wensen jullie veel plezier en reizen in gedachten met jullie mee en gaan jullie volgen.
  15. Orna:
    3 februari 2020
    Wat heerlijk. Je bent al aan het genieten nu! Heel veel plezier en leuk dat wij een beetje mee mogen genieten.
  16. Cees Boots:
    3 februari 2020
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Namens de hele Bollenstreek: een fantastisch reis en vele mooie momenten met de familie!
  17. Priscilla van der Sluis:
    4 februari 2020